субота, 28 листопада 2015 р.

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена

Тема. Одночлен. Стандартний вигляд одночлена
Мета: домогтися свідомого розуміння змісту основних понять уроку (одночлен; одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт одночлена стан­дартного вигляду; степінь одночлена); вдосконалювати вміння виконува­ти перетворення степенів. Розвивати логічне мислення. Виховувати культуру математичного запису.
Тип уроку: засвоєння знань учнів.
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання
II.Актуалізація знань
1)    Що  називають степенем?
2)    Підпишіть назви
ар

3)    Додатнім(зелений) чи відємним(червоний) є число
(-2)234        (-3)231      (-5)24   (-7)23     -212   -416    (-10)0  (-3)42
     4)  Продовж та сформулюй властивість 

а7.а10=
2080.2030=
а 27: а10=
1080:1030=
а3 в3=
135  125=

2    2
3

3    3

(27)10

3)5
3 в2)5
№ 319 а б г
III. Засвоєння нових знань
Отже, основними новими поняттями, які розглянуто у відповідному пункті підручника, є:
1) одночлен;
2) одночлен стандартного вигляду;
3) коефіцієнт одночлена, записаного в стандартному вигляді;
4) множення одночленів
5) степінь одночлена.
6) піднесення одночлена до степеня
(Чи є тотожними поняття «степінь числа» та «степінь одночлена»?)
IV. Закріплення знань. Формування вмінь, удосконалення навичок
Виконання усних вправ
1.     Які з виразів не є одночленами:
1) 3,4х2у;   2) -0,7ху2;      3) а ∙ (-8);    4) х2 + х;   5) х2х;  6) - т3пт2;  7) а – b;
8) 2(х + у)2;   9) -0,3ху2; 10) с10;    11) -т;   12) 0,6?
Вимагаємо від учнів пояснень, закріплюємо знання означення од­ночлена.
2.     Чи записано у стандартному вигляді одночлен:
1) 6ху; 2) -2aba; 3) 0,5т 2n; 4) -bса; 5) - х3у3; 6) 5р3р2 ?
   З метою виховання математичної культури звертаємо увагу на те, що в одночлені стандартного вигляду степені з різними основами записуємо в алфавітному порядку їх основ.
3.     Назвіть коефіцієнт одночлена й визначте його степінь:
1) 3х5;  2) -7ху;  3) 6х2 у;  4) 17;   5) -а5;  6) у.

Виконання письмових вправ
№337;№340(верхній ряд)№342
1.     Обчисліть значення виразу: 1) ; 2) .

V. Підсумки уроку.
Продовж речення
1)    Найпростіші вирази числа змінні піднесені до степеня або перемножені називають…
2)    Число перед одночленом стандартного вигляду…
3)    Щоб перемножити одночлени…
4)    Щоб піднести до степеня одночлен…


VI. Домашнє завдання №338 №343 №344 §9 (вивчити властивості степенів)

Немає коментарів:

Дописати коментар